Bahan dan faedah produk kosmetik Livben

Bahan dan faedah produk kosmetik Livben

Aqua, iaitu on, mempunyai banyak kelebihan digunakan dalam produk kosmetik. Berikut adalah kemudahan Asas Produk Kosmetik Aqua"s:

Pelembap: Aqua memainkan peranan penting dalam produk penjagaan kulit dengan sifat pelembabnya dowland pda. Sekiranya kulit tidak dilembapkan, ia menjadi kering dan terdistorsi, kulit mengekalkan keseimbangan kelembapan cor

Ciri penyelesaian: Aqua digunakan dengan berkesan sebagai penyelesaian dalam pelbagai produk kosmetik. Ia membantu membandingkan peserta lain dan mempunyai formula homogen. Terutama dalam formula berair, beban kerja adalah pelarut.

Pembawa yang baik: Aqua ialah alat untuk beban kerja untuk tiket aktif dan kandungan lain. Borang borang dalam bentuk bazl

Kesan menyegarkan: Aqua juga digunakan dalam sesetengah produk kosmetik dengan kesan menyegarkannya. Terutama dalam produk seperti warna, semburan dan pelembap, air diketahui memberikan rasa menyegarkan dan segar.


Kulit sensitif adalah Cil di Uun etiap hari: Aqua, Jadilah hempedu kulit di u untuk kulit sensitif ecara umum air tulen, uum dengan kulit ecara umum


Aqua melakukan banyak fungsi yang berbeza dalam produk kosmetik dan meningkatkan keberkesanan produknya.


Di Kaynak: struktur Jul"Aqua" bermula dari sumber air yang bersih dan selamat. Sumber-sumber ini biasanya sumber dalam Tatl, contohnya sumber air minuman atau air mata air semula jadi.


Art Tma: air yang dihasilkan menyediakan proses dekontaminasi, pembersihan air, penyingkiran bahan pencemar yang berpotensi dan pembunuhan organisasi mikro. Proses ini meningkatkan kualiti dan keselamatan air.


Proses pemurnian secara umum, proses seperti pemendakan, penapisan, deionisasi, pensterilan ultraviolet (UV) atau ozonasi dapat digunakan untuk pelbagai langkah, misalnya. Pulau-pulau ini Dinyahcemar Jul daripada bahan cemar pencemaran air


Penyimpanan dan penggunaan: air yang disimpan disimpan dalam tangki hd. Secara amnya, proses penyimpanan penutup yang dapat disterilkan membantu menjaga kebersihan dan kualiti air.


Formula: Aqua digabungkan dengan bahan-bahan lain semasa masa formula produk kosmetik. Ini adalah langkah yang menunjukkan ciri-ciri, konsistensi, perbandingan dan ciri-ciri lain produk. Aqua biasanya digabungkan dengan bahan aktif lain, pengemulsi, pengawet dan bahan tambahan lain untuk mencipta formula produk kosmetik yang diingini. Decoctions dilakukan.


Walau bagaimanapun, bagi sesetengah orang, sesetengah produk boleh menyebabkan persediaan atau kepekaan pada kulit. Oleh itu, penting untuk memilih produk yang hd mengikut jenis dan kepekaan kulit anda sendiri.


Gl Fa

Melembapkan: gliserin, gl mempunyai keupayaan untuk menarik air pada kulit dan menguatkan penghalang kulit, mengurangkan kehilangan lembapan. Dengan cara ini, ia melindungi keseimbangan kelembapan kulit, membantu telur kulit kering dan jengkel.


Gloss: gliserin memberikan pelembutan dan pelembutan kulit. Ia membantu ingatan kawasan kering dan berkerak di muka kulit. Dengan ciri ini, penggunaan gliserin yang berkesan, banyak hilang, dikeluarkan dalam produk krim dan pelembab.


Melabur: gliserin dikenali kerana kesannya melabur kulit. Ia memberikan kesan yang menenangkan untuk kulit yang jengkel atau sensitif. Ia sangat selesa pada kulit di mana ia digunakan dalam kes seperti selaran matahari, penyediaan kulit atau luka bakar rata.


Keanjalan dan anti-penuaan: gliserin meningkatkan keanjalan kulit dan memberikan penampilan yang lebih muda dan sihat. Ia menyokong pengeluaran kolaj untuk keselesaan dan membantu mengurangkan penampilan patah tulang.


Perlindungan Uv: gliserin, pelindung UV ringan yang digunakan untuk melindungi kulit dari pendedahan cahaya matahari, dapat membantu mengurangkan selaran matahari dan kerosakan kulit. Walau bagaimanapun, gliserin sahaja tidak dapat memberikan perlindungan matahari yang mencukupi, jadi produk pelindung matahari yang berasingan harus digunakan.


Telecharger dengan kulit yang baik: gliserin adalah sebatian yang biasanya dikaitkan dengan kulit dan tidak menyebabkan reaksi alahan. HD dianggap berkesan untuk pelbagai jenis kulit, termasuk kulit sensitif.


Gliserin boleh didapati dalam pelbagai produk kosmetik, ia sering digunakan dalam pelembap, losyen, sabun, juara, produk penjagaan rambut dan produk solek.


gliserin boleh menyebabkan persediaan atau kepekaan kulit Pada sesetengah orang, jadi penting untuk memilih produk hd berdasarkan jenis dan kepekaan kulit anda sendiri.


Hidrolisis minyak sayuran: gliserin biasanya dihasilkan daripada minyak sayuran. Dalam proses ini, molekul y-on tumbuhan memecah ikatan ester minyak tumbuhan dan melepaskan molekul gliserol. Inilah reaksi anak lelaki


Arma dan penapisan: gliserin yang terkandung di dalam tangan, kemudian Penyahcemaran dan penapisan proses ini menjadikan gliserin tulen dan membebaskannya daripada sisa minyak, kotoran, pigmen warna atau bahan pencemar lain. Proses pemurnian memastikan bahawa gliserin adalah hd kepada standard kualiti yang dikehendaki.


Pengeluaran sintetik: Gly Cerin a glycerin sintetik, petrokimia hamm masa pengeluaran sintetik adalah berbeza daripada hidrolisis minyak sayuran dan termasuk kaedah sintesis kimia.


Penyimpanan dan penggunaan: gliserin yang disimpan atau sintetik disimpan dalam storan hd. Ia biasanya dipasarkan pada penggunaan gliserin plastik dan kaca berikutnya dalam pelbagai industri, terutamanya ia sering digunakan dalam formula kosmetik, farmaseutikal, makanan dan produk penjagaan diri.


Propeller Propeller

Propylene glycol (propylene glycol) adalah sebatian yang wujud bersama dalam produk kosmetik. Propilena glikol dekongestan (propilena glikol). Berikut adalah kemudahan asas produk kosmetik propylene glycol:


Melembapkan: Propylene glycol membantu mengekalkan kelembapan kulit, menembusi kulit, membantu kolar air dan keselesaan untuk mengekalkan kelembapan untuk masa yang lama. Dengan cara ini, ia mengekalkan keseimbangan kulit yang betul dan mengurangkan penentu kekeringan.


Emolien: propilena glikol mempunyai kesan mencerahkan pada bahagian kasar dan kering untuk keselesaan. Ia menjadikan kulit berasa lebih bersih dan lembut.Jul.


Bahan pembawa: propilena glikol membolehkan bahan aktif lain menembusi kulit dan meningkatkan keberkesanannya. Ia membantu bahawa produk ini mempunyai kesan yang lebih baik pada kulit.


Penstabil: propilena glikol meningkatkan kestabilan formula produk kosmetik. Ini memastikan bahawa Tiket produk tetap bersama, tidak berpisah dan mencegah kemerosotan.


Kelestarian: propilena glikol dapat digunakan dengan berkesan sebagai alternatif yang mesra alam dalam beberapa produk kosmetik. Ia boleh didapati dari sumber semula jadi dan mempunyai bahagian yang berkesan secara biologi.


 Pelarut: propilena glikol berkesan digunakan sebagai pelarut beban kerja dalam larutan pelbagai bahan. Ini membantu komponen lain dalam formula untuk memenuhi homogeniti dalam beberapa cara.


Propylene glycol boleh didapati dalam pelbagai produk kosmetik yang berbeza, contohnya, pelembap, losyen, warna, produk solek dan produk penjagaan rambut. Walau bagaimanapun, baza hass sensitif pada manusia dan oleh itu, penting untuk memilih produk hd berdasarkan jenis dan kepekaan kulit anda sendiri.


Pengeluaran Ropilena oksida: pada langkah pertama, propilena oksida (CH3CHOCH2) diperoleh dengan bertindak balas gas propilena atau propana dengan hidrogen. Reaksi ini adalah penukaran katalitik dengan hidrogen.


Hidrogenasi propilena oksida: soalan di tangan propilena oksida dihidrogenasi dengan adanya pemangkinan dengan gas terhidrogenasi. Proses hidrasi ini membolehkan propilen oksida bertindak balas dengan hidrogen untuk membentuk propilen glikol (1,2-propanediol) atau komponen lain yang merupakan isomer propilen glikol.


Ar Raf TMA dan Rafinason operasi ini memastikan penyingkiran tiket yang diminta, Penyahcemaran bahan pencemar dan pemilikan produk hd kepada standard kualiti yang dikehendaki.


Penyimpanan dan penggunaan plastik umum dan logam propilen glikol kemudiannya dipasarkan untuk digunakan dalam pelbagai industri. Ia adalah komponen penggunaan penyiaran yang berkesan dalam kosmetik, farmaseutikal, makanan, tekstil, pewarna, pelarut dan industri lain.


Panthenol Dosal

Pelembap: Panthenol melindungi kelembapan kulit, menguatkan penghalang kelembapan kulit dan mengurangkan kehilangan kelembapan. Dengan cara ini, kulit memperoleh penampilan yang lembut, lembap dan terlindung dari keseimbangan kelembapan.


Pelindung dan Anti-radang: Panthenol memberikan kesan pelindung dan menenangkan kulit. Ia melabur kulit sensitif atau jengkel dan mengurangkan kemerahan dan keradangan untuk keselesaan. Oleh itu, ia digunakan untuk meredakan masalah kulit seperti selaran matahari, kerengsaan kulit atau jerawat.


Regenerator kulit: Panthenol menyokong tempoh pembaharuan kulit dan memperbaiki tekstur kulit. Ia mempercepat pertumbuhan semula sel kulit dan membantu memperbaiki penghalang kulit yang rosak. Ini juga memberikan kulit yang lebih sihat dan kelihatan lebih muda.


Penjagaan rambut: Panthenol adalah bahan yang biasa digunakan dalam produk penjagaan rambut. Ia melembapkan helai rambut, meningkatkan keanjalan rambut dan tidak pecah. Pada masa yang sama, ia menjadikan rambut lebih lembut, berkilau dan lebih senang disisir.


Kesan antioksidan: Panthenol, antioksidan yang membantu mengurangkan kehidupan kulit dan melindungi kesihatan kulit.


Menguatkan penghalang kulit: Panthenol menguatkan fungsi penghalang semula jadi kulit. Kehilangan kelembapan untuk keselesaan ini dikurangkan, perlindungan terhadap faktor luaran menghalang kerengsaan kepada kesihatan dan keselesaan mereka.